wtorek, 6 maja 2014

Moje paznokcie z Astor Quick'n Go! 343




Szybki look na moje dzisiejsze pazurki! Niby nic specjalnego bo paznokcie jak paznokcie, ale nie o pazurki tutaj chodzi a o lakier! Lakier znanej drogeryjnej marki Astor, z serii Quick'n Go, kolor który mam ja to numerek 343, piękny przygaszony kolor, stonowany i bardzo kobiecy.




Jest to lakier, który według producenta wyschnie w 45 sekund ;) Czyli produkt jak najbardziej szybkoschnący. Czy w tyle wysycha? Nie wiem, nie mam odwagi sprawdzić tego po tak krótkim czasie ;) ale schnie stosunkowo krócej niż inne lakiery, więc pod tym względem nie jest źle.



Buteleczka standardowa, 8ml, pędzelek z lekko okrągłym końcem, który uwielbiam bo bardzo wygodnie się nim maluje. Malowanie jest łatwe i przyjemne. Również szybkie bo w zasadzie nie zdarza mi się pomalować palca czy wyjechać poza paznokieć. To chyba zasługa własnie tej okrągłej końcówki pędzelka.

Moje paznokcie wyglądają w tym lakierku tak:








Uwielbiam tą markę, własnie ze względu na ich lakiery do paznokci. Tej marki lakierów mam sporo, ale dokładnie ten kolorek mam już drugi raz, bo baaardzo go lubię. Coś jakby czerwień, jednak nie razi po oczach i idealnie nadaje się do pracy i na co dzień. Cena (w Rossmannie) około 12 zł.


Znacie lakiery marki Astor? Lubicie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...