piątek, 30 maja 2014

Stickerkid - naklejki które ułatwią Ci zycie



Gdzieś w sieci zobaczyłam bardzo fajną rzecz, poczytałam, pooglądałam i stwierdziłam że muszę ją mieć, bo lubię takie spersonalizowane i przydatne gadżety. A to z pewnością jest gazet, z pewnością spersonalizowany i z pewnością jest przydatny, a nawet  powiedziałabym niezbędny! Niezbędny w każdym domu, a w takim w którym są dzieci to już bezdyskusyjne.
Już przechodzę do sedna, ten gadżet to... naklejki! Tak, tak, naklejki, ale nie takie zwykłe, tylko takie specjalne, różnorodne, bardzo trwałe, niesamowicie ułatwiające życie naklejki. Przedstawiam Wam spersonalizowane naklejki Stickerkid!


Zamówiłam i dostałam je ekspresowo. Swoją drogą w pięknej ulotce, z instrukcją użytkowania produktu. Ja mam trzy rodzaje naklejek, ale na stronie producenta (stickierkid.pl) było ich znacznie więcej, dużo opcji dużo możliwości ;) Lubię takie zakupy ;) Widzę coś dla siebie, wybieram rodzaj klikam i lada dzień mam to u siebie ;) Samo zmawianie jest bardzo intuicyjne, w kilka chwil spersonalizowałam naklejki zamówiłam i już. dosłownie kilka kliknięć, wybranie tekstu jaki ma być na naklejkach, zamówienie i gotowe! Bardzo prosta sprawa.

Zamówiłam pakiet 102 spersonalizowanych naklejek, w tym:
60 małych naklejek
22 średnie naklejki 
20 naklejek do wprasowania (tzw. naprasowanki)

Małe naklejki to u mnie jedna linijka z imieniem i nazwiskiem. Kolory i tekst wybieramy sami.



średnie naklejki to dwie linijki tekstu i wybrany obrazek. Kolor tła, rozmiar i rodzaj czcionki oraz obrazek wybieramy sami z pośród dostępnych na stronie internetowej wzorów i kolorów. 


A naprasowanki  mają czarny tekst na białym tle. Ja zdjęcia swoich nie zrobiłam, ale w ulotce która przyszła wraz z pakietem naklejek wygląda to tak:





Ja swoje przetestowałam na kilka sposobów, ubrania z naprasowankami prałam już kilkakrotnie, prasowałam i nic się nie dzieje z naklejkami, nie bledną, nie odklejają się. Generalnie trzymają się bardzo mocno i sprawiają wrażenie jakby miały się już nigdy nie odkleić. Naklejki posłużyły mi głównie do rzeczy które wynosi się z domu i jest ryzyko że się zgubią, i tak np. zestaw do piasku, łopatka, grabki, wszystko oznaczyłam w "ukrytym miejscu"  i już nie obawiam się że inne dziecko weźmie naszą łopatkę z piaskownicy bo mamy podpisaną ;) 


To samo jest z ulubionym autem mojego malucha i z innymi rzeczami które "wychodzą z nami na spacer". 





Instrumenty które zabieramy do dziadków również oznaczyłam naklejką żeby nie pomieszały się z instrumentami kuzynostwa mojego brzdąca. Dzięki temu po wspólnym muzykowaniu sam wie które instrumenty są jego, bo mają charakterystyczna naklejkę, także zabiera swoje i jest porządek ;)



Każdy z nas ma w sobie coś z dziecka i takie naklejanie maleńkich przylepek na zabawki czy ubranka sprawiło mi wiele radości ;) Mojemu dziecięciu również, bo bacznie mnie obserwował, rwał się do pomocy, ale dałam mu w tym czasie książeczkę z jego kolorowymi naklejkami żeby nie zechciał moich ;) Ja jestem perfekcjonistką i musiałam się przecież postarać żeby nakleić równiutko, ładnie ;) Także przyklejając bawiłam się jak dziecko ;) Tym bardziej że za jednym zamachem wykleiłam kilkadziesiąt sztuk i nawet nie sądziłam że aż tylu rzeczom przyda się oznakowanie. Naprasowanki również są bardzo potrzebne. Kiedyś oznaczałam ubranka mazakiem, ale taki podpis szybko znikał w praniu... Naklejki zdecydowanie będą trwalsze, a na pewno są ładniejsze i bardziej estetyczne. Cena tych cudowności to 59,00. Zdecydowanie warto, bo jakość i przydatność zdecydowanie przerasta tą kwotę.

Podsumowując te spersonalizowane naklejki są idealne dla małego i dużego człowieka bo przydadzą się do oznakowania rzeczy dziecka ale również dla osoby starszej na teczkę z dokumentami czy inne ważne rzeczy. Ja oznaczyłam nimi np. teczkę z książeczką szczepień mojego dziecięcia. Także tutaj również jak najbardziej się nadają. Z pewnością przydadzą się dorosłym i dzieciom, w domu szkole w pracy, wszędzie.  Taki spersonalizowany gadżet to nieoceniona pomoc w każdym mieszkaniu, w każdym miejscu. Zwłaszcza jeśli mamy dziecko w żłobku, przedszkolu czy szkole. Możemy mu za pomocą naklejek oznaczyć parasolkę, pudełko śniadaniowe (bo zapomniałam dodać że można myć rzeczy z naklejkami w zmywarce!), przybory szkolne, kalosze, wszelkie ubrania, zabawki i co tylko będzie trzeba.

Stickerkid.pl istnieje na rynku już od jakiegoś czasu, ma stronę na FB  na którą was zapraszam, polubcie i zobaczcie jakie cudeńka tam mają. ja zamówiłam tylko niektóre z dostępnych wzorów i kolorów a jest ich w ofercie bardzo dużo. Można idealnie dopasować naklejki do nas samych czy do naszego gustu.
Dla mnie zdecydowanie najfajniejszy gadżet ostatniego czasu. Polecam!


A na koniec niespodzianka! Kod zniżkowy -10% na dowolne zakupy na stronie stickerkid.pl ważny do 30.06.2014. 
Ten kod to PL10ZwDJZZS 


Znacie te naklejki? Widzieliście je w sieci lub na żywo?  Przydałyby Wam się?



2 komentarze:

  1. Ciekawy gadżet :) Trzeba będzie zagłębić temat...za jakieś 2 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo i wcześniej, bo do piaskownicy się tez przydaje! :*

      Usuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...