środa, 14 stycznia 2015

Bandi. Rewelacyjny krem intensywnie nawilżający.




Bandi to marka którą poznałam w gabinecie kosmetycznym jakiś czas temu, potem już widziałam go na aptecznych pólkach, a teraz kupić go można nawet w dobrych drogeriach. Na mnie robi to wrażenie, kosmetyki profesjonalne, pierwotnie z przeznaczeniem dla profesjonalistów z czasem wychodzą "na ulicę" i są dostępne dla klientów od ręki. Super. Mnie to bardzo cieszy.


Mam z tej marki krem do twarzy, który własnie mi się kończy, a ja ogromnie nad tym ubolewam, ponieważ krem okazał się być świetny. Idealny do mojej cery. W sumie to to większości rodzajów cery się nadaje, ponieważ jest przeznaczony do normalnej, mieszanej i tłustej.




Białe opakowanie, 50ml, poręczne, z moją ulubioną pompeczką, dzięki której zachowujemy higienę opakowania i używamy kremu ekonomicznie. Ładna, delikatna grafika, wszystkie informacje jasno napisane. Ideał. 




A w środku? Krem! Biały kremik, niesamowicie lekki, nie gęsty, nie tłusty. Miły i przyjemny w dotyku, a delikatnym zapachu. Niesamowicie miękka skóra, nawilżona, czysta, sucha, miękka! Krem nakładam na twarz, szyję i kawałeczek dekoltu. Uczucie miękkości skóry obłędne!








 Uwielbiam go, to miłość od pierwszego wejrzenia. lekko się nakłada, idealne wchłania, nie zatyka porów. Buzia nie błyszczy się, a podkład czy puder idealnie się nakłada na nakremowaną twarz. Cena tego Bandi Hydro Care na stronie producenta to niecałe 50zł... Dużo? Dużo, ale warto. Krem jest bardzo wydajny i będą to na pewno dobrze zainwestowane pieniądze. Polecam.






8 komentarzy:

  1. Też polubiłam ten krem od pierwszego zużycia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam zamiar się w niego kiedyś zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i bardzo polubiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że tak Ci się podoba. Jak wydajny, to i kwota się rozkłada na ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie znam tego kremu. Zastanawiam się, jak będzie współpracował z cerą tłustą... Nawilżanie przy takiej cerze jest ważne, ale czy jej nie przeciąży?

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...