środa, 16 kwietnia 2014

5 miesięcy bloga i 5 tysięcy wyświetleń ;)




             Dziś wyjątkowy post, inny niż wszystkie z bardzo wyjątkowej okazji. Ale nie będzie tu recenzji kosmetyków, przepisów kulinarnych, rzeczy ręcznie robionych ani innych o których pisze do Was w miarę regularnie. Dziś będą podziękowania. Ale komu i za to przeczytacie za chwilę. 

            A tymczasem zapraszam Was na małe podsumowanie tego co się na blogu działo od czasu jego założenia, a założyłam go niecałe 5 miesięcy temu i 26 listopada 2013 pojawił się pierwszy post... 
Okazja do takich podsumowań jest wyjątkowa, bo wczoraj stuknęło mi 5 tysięcy wyświetleń bloga.

Trochę statystyk ;)
Jestem z blogiem na Blogerze, google+ i Facebooku
Postów na blogu w sumie napisałam 83, ten będzie 84 ;) 
Mam 50 obserwatorów na blogu
Do tego 23 obserwatorów na google+
I prawie 62 000 wyświetleń na google+
Na FB mam ponad 700 lubisów plus kilkadziesiąt lubiących stron

Jak na niecałe 5 miesięcy pracy takie statystyki są baaardzo zadowalające, i przerosły moje najśmielsze oczekiwania. Kiedy zakładałam blog to myślałam sobie że przeleje tam wszystko to co siedzi mi w głowie, dla samej siebie, w firmie zbioru myśli z którego może ktoś od czasu do czasu skorzysta. Zainspirowałam się blogami które podczytywałam od dawna i stwierdziłam że to fajna sprawa móc tak się przelać na klawiaturę i puścić to w świat czyli w internet. Wymyśliłam nazwę która odda to o czym będzie blog, popracowałam kilka dni nad stroną bloga i zaczęłam pisać. Po kilku dniach założyłam na FB profil słoika pełnego magii i ten ku mojemu zdziwieniu zaczął zbierać lajki ;) Pomyślałam sobie wtedy że albo zajmę się tym kilka dni i jak nie będzie efektów to rzucę to w chole*rę albo zostanę tu na dłużej i będę się w tym realizować. I na szczęście sprawdził się ten drugi scenariusz. Nauczyłam się godzić obowiązki domowe i bycie mamą z pisaniem bloga, a teraz i pracą zawodową. Jest to do zrobienia ;) 
Strasznie to miłe widzieć Was na FB, blogerze i google+ że wchodzicie, czytacie, oglądacie. A gdy jeszcze polubicie czy skomentujecie to już w ogóle skacze z radości ;) Strasznie motywujące zajęcie, ja piszę coś do Was i dla Was a Wy wchodzicie i czytacie to i od czasu do czasu skomentujecie i polubicie ;) Aż się śpiewać chce z radości ;) Dlatego wszystkim którzy mnie czytają, oglądają lub chociaż zaglądają baaardzo dziękuję, bez Was nie było by mnie tutaj, nie miałabym dla kogo pisać. Zapraszam Was do śledzenia bloga i FB, bo wiem na pewno że będę pisać dalej. Każdy jeden like czy komentarz tutaj czy na FB to dla mnie ogromny powód do świętowania, także nie pozbawiajcie mnie tego ;) Mam jeszcze tyle tematów, tyle pomysłów w głowie, gdybym miała więcej czasu to posty byłyby codziennie. Albo lepiej nie, bo nie nadążylibyście ich czytać ;) W każdym razie ja zostaję tu na dłużej. Mam nadzieję że z Wami. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...