poniedziałek, 14 lipca 2014

Expert Manicure Sephora N'19 Classic beige





Dziś szybko i na temat, lakierek do paznokci który upolowałam na wyprzedażach okazał się być rewelacyjny! A jest to Expert Manicure Sephora N'19 Classic beige który przeceniony był z 29 zł a kosztował mnie jedyne 5,90! Więc wzięłam od razu kilka w różnych kolorach, ale dzisiejszy post jest o tym którego spróbowałam jako pierwszego, a mianowicie jest to beż. Klasyczny beż, który w Sephorce nosi numer 19 ;) Zapraszam na zdjęciowy post ;)
















Duża butla, 33 ml, z wygodną do trzymania dużą zakrętką. Pędzelek ścięty na prosto, może minimalnie zaokrąglony spisał się świetnie, o dziwno, bo już przywykłam do półokrągłych pędzelków. A sam lakier i malowanie nim to już całkowita rewelacja, dobrze napigmentowany produkt, wystarczyły dwa pociągnięcia i było idealnie. szybko schnący i nie odpryskujący. Mam go na łapkach 3 dzień i wygląda jak przed chwila malowany, także jest dobrze! bardzo dobrze! Jakość jak za 29 zł, kupiona na wyprzedażach za niecałe 6 zeta. Polecam! Tym bardziej że jest sklep online Sephory i nie trzeba wychodzić z domu ;) Polecam jeszcze raz strasznie fajny, strasznie ładny i strasznie dobry lakierek ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...