wtorek, 28 kwietnia 2015

10 manicurowych inspiracji prosto z Instagrama! ;)






Zapraszam na post z inspiracjami na manicure ;) A dokładniej są to moje pazurki, które w ostatnim czasie fotografowałam i regularnie wrzucałam na instagrama ;) TUTAJ JEST LINK do wszystkiego co publikuję. Wybrałam do postu 10 stylizacji, kolejne wrzucę kiedy indziej w osobnym poście. Mam nadzieję że coś Wam się spodoba i zainspirujecie się ;) Malowanie w większości przypadków jest bardzo proste, do samodzielnego wykonania w domu. Pod każdym zdjęciem krótki opis ;) Endżoj!

1. Pierwsze malowanko to samo co w zdjęciu u góry.
Grafitowy lakier Sephora i srebrny Wibo. Całość utrwalona Top Coatem z Miss Sporty.
Link do Sephorki jest TUTAJ





2. Czerwień i złoto marki Inglot.




3. Mój ukochany sweterkowy manicure o którym już pisałam ;) TUTAJ jest instrukcja jak je zrobić ;)



4. Mataliczny fiolet z Avonu.




5. Klasyczna czerwień z Sephory.




6. Czerwony i grafitowy z Sephory. Widać jak bardzo potrzeba mi było takiego ciemnego, prawie czarnego lakieru ;)


 



7. Róż z Rimmela i panterka wykonana metodą stempelkową Konad.


 





 8. Naturalnie ;) Tylko odżywka. Czasem takie paznokcie pasują najlepiej ;)




9. Czerwień z Maybelline plus delikatny stempelkowy wzorek czarnym lakierem Konad.



10.  Różowe brokatowe paznokcie z Wibo ;)





I tyle na dzisiaj ;) kolejna dziesiątka niebawem. Mam nadzieję że coś wpadło wam w oko. Wybaczcie również te cieniowane paski na zdjęciach, ale gdy fotka wrzucana była na instagram to tak się niestety dzieje - nie mam pojęcia dlaczego...

Dajcie znać które paznokietki są według was najładniejsze ;)


4 komentarze:

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...