środa, 18 czerwca 2014

Czerwcowy ShinyBox 2nd Anniversary





Witam się z Wami ogromnym uśmiechem na twarzy spowodowanym wizytą kuriera ;) Z samej wizyty nie ciesze się tak bardzo jak z tego co mi przyniósł :) Otóż miał dla mnie czerwcowe pudełeczko ShinyBox na które tak dłuuugo czekałam :) (cały miesiąc) ;)

Przedstawiam Wam moim zdaniem jedno z lepszych pudełek Shiny jakie miałam przyjemność mieć, a miałam ich już kilka ;) To pudełko to specjalne pudełko z okazji dwóch lat działalności ShinyBox. Oto ono:

Opakowanie, tzn torba kurierska



Kartonik zewnętrzny, swoją drogą bardzo ładne, bielutkie ze złotym napisem.



Pudełko z kosmetykami, w identycznej szacie graficznej, które po wyjęciu z kartonika lekko się otworzyło, bo było wypełnione po brzegi (!) ;)



Po otwarciu pudełka wyskoczyło kilka ulotek (w poprzednim pudełku nie było nic poza kartką z opisami kosmetyków, a tutaj proszę, kilka różnych ulotek :))




Pod spodem tradycyjna bibułka i ologowana naklejka



I w końcu są! Kosmetyki! ;) A na początek wita śliczna paczuszka z kokardką, swoja drogą to papierowa torebka śniadaniowa ;) ale co tam ;)




W torebce śniadaniowej ukryły się próbeczki (5 sztuk) i pomadka do ust ;) Jest to zestaw dla subskrybentek.



Teraz kosmetyki które każdy ma w swoim pudełeczku:

Dezodorant Dove, pełnowymiarowy, cena 15zł /szt.



Organique peeling solny, produkt pełnowymiarowy, cena 40zł/ opakowanie.



Syis gąbeczka do makijażu, dokładniej do podkładu, edycja limitowana, cena 50zł/szt.



Marion, serum do włosów narażonych na działanie wysokich temperatur tj. suszarka czy prostownica, produkt pełnowymiarowy, cena 10zł/opakowanie



I jeszcze miniatura maseczki kolagenowej w kremie, 15 ml, cena za 50ml to 131zł (!)



Całośę na kartce prezentuje się tak:



I jeszcze druczkiem na brązowym tle jest informacja że pomiędzy osobami z klubu VIP został rozlosowany dodatkowy kosmetyk i akurat mi się trafiło :) Jest to spray ziołowy, naturalny, na komary czy inne owady, który mągą stosować wszyscy w tym dzieci powyżej 1 roku życia, co tym bardziej mnie cieszy bo będzie dla naszej rójki :)



Teraz szybki look na całość:


Całe pudełeczko podsumować mogę tylko w jeden sposób: jest to jedno z lepszych pudełek, po pierwsze jest piękne, prosta i elegancka szata graficzna, po drugie kosmetyki super, wszystko trafione a po trzecie dostałam dodatkowy kosmetyk, a rzadko mam okazję być "wylosowaną" :)  Także Shiny postarało się bardzo! :)

Jeszcze raz pudełko




 A Wy macie swoje pudełka? Podoba wam się zawartość? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...