niedziela, 22 czerwca 2014

Lirene - kremowy żel do mycia twarzy dla wrażliwców



Chciałabym pokazać Wam niezwykły kosmetyk który mieszka na półce w moim prysznicu... Otóż jest to żel do mycia twarzy, który wcale nie wygląda jak żel tylko jak krem. Produkt marki Lirene, którą znam i cenię od bardzo dawna znów mnie zachwycił.
Niezwykle delikatny, dobrze myjący a przy tym pozostawiający skórę miękką i pachnącą podbił moje serduszko ;) produkt dzięki któremu nic nie piecze, nie rumieni się i nie swędzi ;)

Przedstawię go bardzo krótko i serdecznie polecę!

Opakowanie to tuba 150 ml z zapięciem typu klik, biały plastik a co za tym idzie czysto i higienicznie.








Poza tym tuba lekko przezroczysta, w różowej kolorystyce z czytelnymi informacjami.




Z opakowania dowiadujemy się że produkt:

  • jest dla wrażliwców 
  • jest delikatnie kremowy
  • do cery skłonnej do podrażnień
  • co cery naczynkowej
  • wzmacnia naczynka krwionośne
  • koi i łagodzi
  • nie wysusza skóry
  • dokładnie myje
  • usuwa makijaż
  • oczyszcza nie podrażniając
  • sprawia że skóra jest promienna i miękka
  • odpowiedni dla każdego wieku
  • ma w składzie glicerynę









Otóż ten żel jest jak krem, mam na myśli konsystencję, strukturę i zapach, tym bardziej jest delikatny i w ogóle bardzo przyjemny w stosowaniu. Polecam go serdecznie jeśli macie problem z doborem kosmetyku do mycia twarzy. Ja używam tylko i wyłącznie płynów micelarnych wieczorem, do zmycia makijażu oraz tego typu delikatnych kosmetyków rano, pod prysznicem do mycia twarzy przed nałożeniem makijażu. Zdarzało mi się że miałam źle dobrany kosmetyk i od rana skóra piekła, była czerwona i napięta, przez co malowanie się w ogóle nie miało sensu bo wtedy wszystko piekło i generalnie makijaż na podrażnionej twarzy nie wyglądał tak jak powinien. Ten kosmetyk jest dla mnie idealny, nie podrażnia, dobrze myje, jest baaardzo gładki i przyjemny  w użyciu, także jeśli jesteście wrażliwcami tak jak ja to polecam to cudo. 


Zapraszam do komentowania, chciałabym poznać wasze zdanie na temat mojej pisaniny. Zapraszam również do zaobserwowania bloga i na mój profil na FB ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...