środa, 4 czerwca 2014

Dużo za dużo tego... Majowe denko



Jak to zwykle bywa, po skończonym miesiącu zaglądam do mojego pojemnika na puste opakowania i analizuję co tam się uzbierało przez ostatni miesiąc. Są to tzw. denka, czyli opakowania po kosmetykach, które zużyłam aż do dna ;) I tak w miesiącu maju zużyłam następujące kosmetyki z podziałem na kategorie: 


Pierwsza kategoria to WŁOSY

1. Szampon John Frieda do blond włosów o którym pisałam TUTAJ jest rewelacyjny, kupię go znów i znów i znów ;)



2. Natomiast szampon BingoSpa z kolagenem to jakieś nieporozumienie... Nie mogłam go zużyć, bo zupełnie mi nie odpowiadał i w efekcie po miesiącu czy dwóch odstanych na półce wylałam końcówkę opakowania do prania... 
Nie kupię go więcej, zdecydowanie nie mój typ.



3. Ziaja odżywka do włosów intensywne nawilżenie. Bardzo fajny produkt. Jak spotkam to zdecydowanie kupię znów. Pisałam o nim TUTAJ.

4. Odżywka do włosów Nivea, również się z nią męczyłam, ale na szczęście już się skończyła. Przyznam że kiedyś byłam jej wierna, zużyłam kilka opakowań dopóki nie odważyłam się na coś innego, i jak okazało się lepszego, a potem jeszcze okazało się że jest wiele lepszych odżywek i już tej nie będę kupowała... Niestety. Pisałam o niej TUTAJ.





5. Jeszcze w tej kategorii muszę wspomnieć o jedwabiu do włosów Biosilk, który uwielbiam i już mam kolejną butelkę. Pisałam o nim TUTAJ.


Kategoria PRYSZNIC

Tutaj aż trzy produkty do mycia. 
6. Pierwszy to żel pod prysznic z BingoSpa, który jest na szczęście fajniejszy niż szampon tej firmy. Może dlatego że pachniał czekoladą z brzoskwiniami? W każdym razie używanie go to była czysta przyjemność ;) I bardzo aromatyczna ;)

7. Kolejny to żel pod prysznic Adiads Get Ready. Rewelacja. I ten zapach  ;) Polubiłam się z nim! Pisałam o nim TUTAJ.

8. I Oilan, czyli żel pod prysznic który trochę podbierałam mojemu dziecku. Bo generalnie kupiłam go z myślą o nim, ale że sama przez moment borykałam się z problemem suchej skóry i balsamy mi nie pomagały to umyłam się kilka razy w Oilanie i problem zniknął ;) tak więc polecam! na własnej skórze sprawdziłam produkt w którym myje własne dziecko ;) pisałam o nim TUTAJ.




9. I jeden produkt może nie zupełnie do mycia, ale na pewno do kąpieli. A mianowicie olejek do kąpieli który miałam w jednym z ShinyBoxów, i który jeszcze w paczce lekko pękł, tzn. pękła mu zakrętka i lekko się wylał. Na szczęście ubytek był nie znaczny i dało się go jeszcze kilka razy użyć. Ale sama bym sobie takiego cudu nie kupiła...




Kategoria ZAPACH

10. To jest tzw psikadełko od lat takie samo, które lubię i służy mi jako awaryjne. Tym razem już się skończyło i nie mam go w zapasie, mam za to inne. także czas było się pożegnać i wymienić na inne. Ale lubię je, to trzeba mu przyznać ;)


11. Kulka, tzn. antyperspirant w kulce Adidad Get Ready. Lubię go ;) Pisałam Wam o nim TUTAJ.



Kategoria TWARZ. 

12. Płyn micelarny Lirene, baaardzo go lubię. Mam go znów ;) Pisałam o nim TUTAJ 



KATEGORIA CIAŁO

13. Oliwka JonsonBaby. Niestety etykieta się odkleiła. Produkt który służył mi jako nawilżacz ciała, stosowany na noc. Nawyk który pozostał mi z czasów ciąży, gdy stosowałam ją jako kosmetyk zapobiegający rozstępom...




Kategoria KOLORÓWKA

14. Tutaj tylko mój najukochańszy tusz do rzęs Maxfactor z pigmentem podkreślający kolor oczu. Ja wybieram zawsze ten do niebieskich oczu ;) Kocham go!


15. I tak jakby w tej kategorii pędzel do pudru, który jakby to delikatnie powiedzieć: zużył się. Nie kupię go znów, bo był to najzwyklejszy pędzel z Rossmanna, najtańszy. Znalazłam już lepszy, również z Rossmanna ale inny, lepszy, bardziej miękki, 



----------------------------------------------------------------

Majowe denko ogółem liczy 15 sztuk opakowań. Okrągłe 15 kosmetyków wyczerpałam do dna w tym miesiącu ;) To trochę dużo... Nawet nie trochę ale dużo za dużo. No ale cóż. Większość z nich to pielęgnacja, a na tym się nie oszczędza ;) Aczkolwiek ja miałam takie swoje małe postanowienie opanowania się w kosmetykach, no ale cóż, może za miesiąc będzie tego mniej... 




Dziękuję że czytacie i zapraszam do zostawienia po sobie komentarza, będzie mi bardzo miło :) Jeśli chcecie to również zaobserwujcie blog. Pozdrawiam Was i życzę miłego dnia ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...