poniedziałek, 12 maja 2014

Trzy komsetyki Adidas Get Ready




Lubię gdy od czasu do czasu wpadnie w moje łapki coś czego sama bym sobie nie kupiła a szybko okazuje się że wiele bym straciła, bo produkt okazuje się strzałem w 10-tkę! Przedstawiam Wam nową serię kosmetyków marki Coty: Adidas GET READY. Kosmetyki te otrzymałam do testowania z portalu Wizaż.pl i bardzo mi się spodobały. Trzy produkty, pięknie pachnące, w ładnych opakowaniach, bardzo energetyczne! idealne na wiosnę ;) Cała seria liczy 6 produktów, ja miałam przyjemność poznać trzy ;)
Sami zobaczcie:


Antyperspirant w kulce
Fajne opakowanie, wygodne w użyciu. kulka dobrze "chodzi", nie zacina się. Owocowo kwiatowy zapach, bardzo energetyzujący przypadł mi do gustu. Produkt nie brudzi ubrań, fajnie się wchłania.
Cena: 12zł





Dezodorant w spary'u
Poręczne opakowanie 150ml, wygodne. Zapach całej serii jest fantastyczny, ale niestety ten z dezodorantu nie utrzymuje się za długo i po kilku godzinach trzeba znów się psiknąć. Za to świetnie odświeża, np. po treningu czy fitnesie.
Cena 11zł.





Żel pod prysznic
Rewelacja! Takiej dawki orzeźwienia dawno nie miałam. Super kosmetyk, świetnie myje, dobrze się pieni i ten zapach... ;) Uwielbiam go i zapewne kupię go znów. Najlepszy produkt z wszystkich trzech.
Cena 14zł.





Podsumowując:
Antyperspirant używam na co dzień, baaardzo fajny.Lubię go. Dezodorant zamieszkał na stałe w mojej torbie treningowej którą zabieram na fitness. Dzięki niemu w chwilę odświeżam się po zajęciach. A tak w ogóle to dzień zaczynam od żelu pod prysznic Adidas Get Ready i to jest pierwszy mój kontakt z zapachem, który potem poprawiam kulką i dezodorantem i pachnę i pachnę i pachnę! ;) Lubię to!




Znacie tą nową serię Adidasa? Widziałam ją już w sklepach. Cenowo tak samo jak inne Adidasy ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...