sobota, 27 grudnia 2014

Nasze Święta Bożego Narodzenia w zdjęciach




Fotorelacja z naszych świąt, które w tym roku pierwszy raz organizowałam sama. Zaprosiłam rodzinę do nas, więc zależało mi żeby wszystko było idealnie. Mam nadzieję że tak było ;) Trochę przygotowań, trochę dekoracji, trochę wszystkiego ;) Kolejność zdjęć jest przypadkowa ;)

Zapraszam na zdjęcia świątecznych akcentów z naszego domu ;)







Nasze pierniczki.



Dziecięcy akcent na choince, mój dwuletni synek był zachwycony.





Wianek na drzwi, który zrobiłam samodzielnie :)






Mój prezent <3 Uwielbiam ludowe akcenty <3
Kosmiczne pierniczki ;) Rakiety i gwiazdki ;)


Kolejny prezent ;)

















Pierniczki zrobione razem - smakują najlepiej ;)



<3



Mój mały pomocnik ;)






Kartki świąteczne przygotowane do wysyłki ;)












Przygotowania stołu wigilijnego ;) Było pięknie!





To tylko niektóre kadry z tych kilku dni, ale klimat świąt mam nadzieję da się odczuć.  
A jak wyglądały Wasze Święta? Jakie kolory wybraliście na choinkę? Jak wyglądał wigilijny stół? 
Jak by nie było, zapewne było pięknie <3




11 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt i samych ser-deczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy napiekli cudnych pierników, aż nabrałam ochoty i w przyszłym roku na bank je zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież na pierniczki nie trzeba czekać aż do świąt! Można upiec je od tak sobie :) Przecież nie muszą mieć kształtu choineczek, a np. serca ;) Zapewniam że upieczone np. w styczniu będą równie pyszne i równie piękne!

      Usuń
  3. Ależ magię się czuje z tych zdjęć. My w tym roku na czerwono :P
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, dziękuję! Ja czerwony miałam w ubiegłym roku ;)

      Usuń
  4. Prześlicznie...
    Rzeczywiście magicznie :)
    Niech magia trwa i w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...