wtorek, 30 grudnia 2014

Sweterek na paznokciach #2 czyli zimowy manicure 3D

Mój poprzedni post o sweterkowych paznokciach cieszy się ogromnym powodzeniem, więc cieszę się i ja ;) Dlatego pokazuję wam druga odsłonę takiego malowania, tym razem w kolorku pastelowym pistacjowym czy blado-miętowym - jak kto woli.
Paznokietki malowane ta samą techniką o której pisałam tutaj klik! czyli patyczek lub metalowe radełko, kto co ma, nawet drewniany patyczek do szaszłyków może być ;) 

Bądźcie wyrozumiali, malowałam tak dopiero drugi raz w życiu ;) Myślę że jeszcze kilka razy i będzie idealnie ;) Ale efekt mimo wszystko cieszy mnie ogromnie! Zimowy, chłodny, kolor idealny na wieczory pod kocem ;)  Lakier którego użyłam to zwykły taniutki MissSporty ;)


Na początek pierwsza warstwa "swetra", która wg mnie wyglądała słabo...






A teraz dla porównania, palec na pierwszym zdjęciu z jedną warstwą, a na drugim z dwoma.
Widzicie różnicę? Bo ja ogromną!




Dwie warstwy to już coś!





I jak Wam się podoba? Przyjmie się taka nowa moda? Próbowałyście już zrobić swój sweterek na paznokciach? ;)



14 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zbieram w sobie, ale ciągle jeszcze nie przysiadłam do sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! to nie ma si co zbierać! ;) Takie malowanie idzie raz dwa! Tylko schnie potem odrobinę dłużej niż zwykły mani ;)

      Usuń
  4. Ale genialny efekt. Czas zapuszczać paznokcie i zaś takie zrobić.
    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo ten efekt podoba, ale może z innym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam już zna brązie i tej mięcie. Myślę że na jaśniejszych kolorach lepiej widać ten sweterek niż na ciemnych ;) także dowolny kolor, byle nie za ciemny ;)

      Usuń
  6. Pięknie Ci to wyszło! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...