środa, 27 listopada 2013

kocham kosmetyki

Jestem wielbicielką kosmetyków wszelkiej maści, od podstawowej pielęgnacji, poprzez kolorówkę a na kosmetykach specjalistycznych kończąc.
           Sporo tego w życiu używałam i nadal stosuje bardzo wiele. Jestem typową kobietą, chcę wyglądać pięknie, uwielbiam wszelkie mazidła, malowidła i inne słoiczki pełne magii. Spędzam wiele czasu na wyborze odpowiednich kosmetyków, czasem trafiam, czasem nie, i o tym wszystkim Wam napisze.
           Żeby nie być gołosłowną, na zachętę do czytania tego urodowego wątku pokaże Wam moją mini kolekcję lakierów do paznokci :) oto one:


Zdjęcie niestety nie zbyt ostre, i nie widać ich mocnych, nasyconych kolorków...
Moje najukochańsze to czerwienie, malinowe róże i złota, ale na co dzień nosze też nude, szarości i niebieskie. Mam tez kilka innych kolorków na które musze nabrać wielkiej ochoty żeby ich użyć i w dużej mierze zależy to od mojego nastroju...
Wy tez tak macie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...