środa, 27 listopada 2013

Jestem mamą

Tak, tak, jestem mamą...
Od ponad roku jestem dumną mamą pewnej małej osóbki, przez co stałam się znawcą tematów planowania rodziny, ciąży i macierzyństwa, póki co tego wczesnego, ale z biegiem czasu stanę się specjalistą od starszych dzieci :)

Tak więc w tym miejscu zamierzam dzielić się swoją wiedzą zdobytą dotychczas jak i tą którą wciąż zdobywam :)

Więcej o pielęgnacji, wychowaniu i edukacji dzieci  ale także o tym jak to jest być mamą, o dylematach i przyjemnościach bycia rodzicem - znajdziecie w kolejnych postach :)
Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...