wtorek, 26 listopada 2013

Trochę o mnie i o tym co będzie na blogu

          Czuję się zobowiązana powiedzieć Wam gdzie się znaleźliście i co tu znajdziecie....
          Blog słoik pełen magii powstał z myślą o codziennych przyjemnościach, o kosmetykach, biżuterii, modzie i urodzie, jedzeniu, pracy w domu i innych moich miłościach :)
           Dwa słowa o mnie. Jestem kobietą, kosmetyczną maniaczką, ale też domatorką, mamą i żoną. Uwielbiam zakupy, zwłaszcza te kosmetyczne, kocham jeść, na szczęście gotować też lubię :) Wielbie ręcznie robione dekoracje, szyje, kleje, tworze niezwykłe (moim zdaniem) przedmioty, którymi obdarowuje bliskich lub zostawiam dla siebie i zdobią mój dom.
          Zapraszam do lektury, nowe posty będę umieszczać  na stronie głównej, a gdy przestaną się mieścić zamieszkają w zakładkach zgodnych ze swoją tematyką. Proszę Was drodzy odwiedzający ten blog o pozostawienie po sobie jakiegoś komentarza lub jeśli blog się spodobał o dodanie go do obserwowanych.
          Serdecznie zapraszam i pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...