czwartek, 23 października 2014

Październikowy ShinyBox THINK PINK




Długo oczekiwane pudełko przyjechało! Edycja październikowa wiąże się z profilaktyką raka piersi u kobiet w związku z czym na pudełku różowa wstążka - symbol akcji. Mi się to osobiście bardzo podoba że Shiny przystąpiło do prozdrowotnej kampanii. Pudełko różowiutkie, z różowym w nazwie, a co w środku? Zapraszam! Otwórzcie je razem ze mną!

Torbę kurierską pominę, no bo ona jest niezmiennie taka sama, brudna i pogięta. Nie idzie to w parze z pudełkami oraz ich zawartością więc ten fakt pomijam. Zacznijmy od razu od tej piękniejszej strony:

Pudełko zewnętrzne, które jest w nagłówku wpisu jest identyczne graficznie jak wewnętrzne:



Po otwarciu wita nas rozpiska kosmetyków:


I tutaj ogromny plus, bo na jej odwrocie jest instrukcja domowego badania piersi <3




Bibułka z naklejką tematyczną a pod nią przebija katalog jednej z marek:



A pod katalogiem są! Kosmetyki! Jak tu różowo!



Oto co tutaj mamy:


Katalog Norel  oraz Krem - Żel ujędrniający biust - miniatura. 
Pełen produkt 250ml / 50zł, w pudełku 75ml ok. 15zł





Isadora - pomadka perfect moisture lipstick -  wielka szkoda że to tylko miniatura...
Pełen produkt 4,5g / 55zł , w pudełko 2,5 g - ok 30zł






Bardzo ciekawy produkt. Yasumi - Puder do oczyszczania skóry - pełen produkt. 
Pełen produkt 49zł / 50ml





Moje ukochane Paese - odżywka do paznokci 5w1 - pełen produkt. Pełen produkt 18zł / 9ml





I coś czego jeszcze nie było: Biały Jeleń - płyn micelarny - pełen produkt. Pełen produkt 200ml / 12zł Ależ jestem go ciekawa ;)





Gratis - chusteczki zmywające lakier bez acetonu 2 szt oraz ZNOWU dwie próbki żeli pod prysznic Barwy.

 


Podsumowując całe pudełko wygląda bardzo okazale, demakijaż, oczyszczanie, paznokcie, kolorówka, próbeczki i krem do biustu. Jak dla mnie rewelacja. Ciekawa jestem Yasumi i nie mogę przeżyć że szminka jest tylko miniturowa, no ale generalnie intrygujące pudełko. Mam wrażenie że to pudełko jest inne niż wszystkie... Jakby lepsze ;)



P.S. Mam dziś swoją małą ShinyBoxową rocznicę, bo wraz z tym pudełkiem minął rok od kiedy je poznałam, kupiłam pierwsze i pokochałam. Od roku ShinyBoxowy kurier przynosi mi pudełko co miesiąc <3 :) 


Co myślicie o tym pudełku?

10 komentarzy:

  1. Pudełeczko bardzo mi się podoba :) Dostałam inną wersję pomadki nude oraz kuracje witaminową do paznokci , twoje również świetne :)Obserwuje od dziś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja z czerwonej pomadki jestem baaardzo zadowolona ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne pudełeczko ;) A ile kosztuje taka prenumerata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 49,00 miesięcznie, ale warto bo w pudełku są kosmetyki zazwyczaj dwu lub trzykrotnie droższe ;)

      Usuń
  3. Co miesiąc mnie kusisz, a ja co miesiąc zapominam zamówić. A jednorazowo, nie w prenumeracie też można?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można kupić sobie pojedyncze pudełko, można zamówić pakiet trzy lub 6 kolejnych albo tak jak ja od razu prenumeratę ;) Opcji jest mnóstwo ;)

      Usuń
  4. Chyba też się wreszcie skuszę na pierwsze pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Fajnie się na nie czeka ;) Taka kosmetyczna niespodzianka, bo nigdy wcześniej nie wiadomo co jest w środku ;)

      Usuń
  5. Fajne pudełko - co miesiąc niespodzianka ;) po przeczytaniu opisów produktów skusiłam się na chusteczki do paznokci które kupiłam w aptece i są ok :) małe, praktyczne opakowanie i mieści się w mojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...