niedziela, 5 października 2014

Balneokosmetyki ratunkiem dla mojej skóry.


         Moja cera, skóra głowy i ciało często przysparzają mi zmartwień... Buzia ma niedoskonałości, skóra głowy przetłuszcza się a ciało... eeeeh. Wciąż szukam produktów które będą jak nabardziej wszechstronne i wielofunkcyjne. Jednym słowem idealne dla mnie. No i chyba coś znalazłam ;) 

Kosmtyki które mam na myśli są jednej marki, jednego producenta, którego poznałam przy okazji kosmetycznuch pudełek ShinyBox i od razu zakochałam się! Więc postanowiłam mieć więcej i więcej ;) No i mam ;) Przedstawię Wam kolejno produkty które mam, których używam i które uwielbiam za to że mają coś charatkterystycznego tylko dla nich, ale co to jest zaraz sami zobaczycie...

          Pierwszy Balneokosmetyk jaki wpadł w moje łapki to Biosiarczkowy żel głęboko oczyszczajcy do mycia twarzy. Idealny dla mnie, lekko peelingujący, żelowy, miły, i co najwazniejsze skuteczny. Jego biosiarczkowa moc wysusza wszelkie cuda, zostawia buzię czystą i gładką. Tak na prawdę czystą, nie tylko umytą ale tak serio oczyszczoną i gładziutką. Stosowany regularnie pomaga pozbyć się róznych cudów na zawsze. Kocham go i chcę związać się z nim na resztę życia!




Kolejne produkty to niestety tylko miniatury, ale cieszę się że miałam okazje ich spróbować bo równiez bardzo je polubiłam. Mamy tutaj Biosiarczkowy szampon który jest przeznaczony do włosów przetłuszczających się i skłonnych do łupieżu oraz Biosiarczkowy żel peelingujący do mycia ciała. Oba produkty rewelacyjne, pieknie myją, oczyszczają i pozostawiają przyjemne uczucie świeżości. Oba polubiłam i bardzo żałuję że miałam tylko miniatury...







I oststnie cudeńko to maska. Biosiarczkowa maska oczyszająco - wygładzająca, do twarzy szyi i dekoltu. Przeznaczona do cery tłustej i mieszanej. W ogromnym opakowaniu które wystarczy mi chyba na rok ;) Używanie tej maski to sama przyjemność, jedwabista konsystencja, miłe uczucie dla twarzy i dla dłoni. Dobrze si rozporwadza, delikatnie wysycha, łatwo się zmywa. A efekt? Rewelacja. pewnie Was to nie zaskoczy bo wszystkie poprzednie również były rewelacyjne ;) Delikatna maska do twarzy która pozostawia skórę w świetnym stanie, napietą, czystą, bez rozszeżonych porów. Wszystko pozamykane, czyste i świeże.






     Zauważyliście cechę wspólną wszystkich Balnegokosmetyków? Tak! Jest to słowo: biosiarczkowy. Na chemi się nie znam, ale od zawsze wiem że siarkowe produkty są przeciwrądzikowe. Tutaj zastosowanie tego składnika ma szersze działanie, działa na łupież, na trądzik również, na wszelkie niedoskonalości, na przetłuszczanie czy to skóry głowy czy twarzy. Generalnie oczyszcza i osusza. Dla mnie jest to produkt idealny z małym minusem za zapach, bo jednak tą siarkę odrobinę czuć. No ale efekt jest tak ogromnie zadoalający że chwila dyskomfortu jest niczym przy długoutrzymującym się zadowoleniu z czystości i świeżości, włosów, twarzy i ciała. Polecam. Serdecznie polecam. 
         Na ich stronie http://www.balneokosmetyki.pl/ zobaczycie całą ofertę, a co ważne, są to produkty w dość przystepnych cenach, więc spokojnie można sobie na któreś cudo pozwolić ;) Balneokosmetyki są również na Fb, polubcie a dędziecie na bieżąco z promocjami i informacjami o nowościach.







10 komentarzy:

  1. Nie dla mojej suchej skóry te biosiarczkowe cuda. No może szampon przy łupieżu by się sprawdził i nie przesuszył włosów zbyt mocno. Ale produkty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie dla suchej skóry te kosmetyki, ale dla tłustej, normalnej i mieszanej jak najbardziej ;)

      Usuń
  2. Zaintrygował mnie żel biosiarczkowy do mycia twarzy. Jeżeli jest tak skuteczny jak piszesz, będę musiała sobie go kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo faktycznie jest fajny. Inny niż te wszystkie drogeryjne zwyklaki.

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze kosmetyków Balneo,ale ten biosiarczkowy żel do mycia twarzy mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądałam ostatnio ich produkty. Wiele z nich chciałabym wypróbować, bo rónież jestem posiadaczką cery trądzikowej... Może zrobię zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, jak sprawdziłaby się ta maska do twarzy.ciężko mi znaleźć taką, która w jakikolwiek sposób by pomagała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej efekt zdecydowanie jest. Przynajmniej u mnie ;)

      Usuń
  6. żel do mycia twarzy wysuszył mnie okrutnie po zużyciu połowy opakowania, mam cerę mieszaną

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...