czwartek, 23 stycznia 2014

Pokoik dla 2 latka - zakupy mebelkowe w Ikea :)




Pisałam Wam już że uwielbiam Ikeę? ...pisałam :) Lubię ją za jej proste formy i niesamowitą funkcjonalność, co przy urządzaniu pokoiku dla dziecka jest niezwykle istotne.

Wybrałam się więc do najbliższego sklepu, a najbliższy mam w Poznaniu, więc to była całodniowa wyprawa, ale było warto :)

Pokoik który "urządzam" dla mojego smyka planuje zrobić w trzech kolorach: białym, niebieskim i zielonym. Dwa ostatnie kolory we wszelkich odcieniach, żeby było wrażenie kolorowości :D Myślę że jak przyjdą tam zabawki i jakieś śliczne drobiazgi to będzie kolorowo i przytulnie.
Główne meble już mam, czekają mnie jeszcze podstawowe dodatki, tj dywan, zasłony itp...

Dodam jeszcze że pokoik jest bardzo mały, ma 330/220 i na krótszych ścianach mam okno i drzwi, więc to jest taki pokój w którym do obstawienia są dwie dłuższe ściany... Zobaczymy co mi z tego wyjdzie...

Na razie pokażę Wam co kupiłam ostatnio i co już mam dla smyka od jakiegoś czasu, i co będzie mieszkało w tym "nowym" pokoiku razem z nim :)



regalik na zabawki
półka na zdjęcia
szafa na rzeczy "domowe"


szafa na dziecięce ubranka
Drugi regał, tez na zabawki, ale również na książeczki i akcesoria do malowania


Do tego mamy białe łóżeczko z 1 szufladą i komodę z 6 szufladami :) 
Myślę, mam nadzieję, że będzie pasowało :) Brakuje mi jeszcze głównych detali, zasłon, dywanu lub wykładziny, bo jeszcze się zastanawiam nad tym, półek, ramek i innych cudowności.

Całości dopełnią zabawki, których mamy mnóstwo i  jakieś drobne dekoracje na ścianach...

Chciałabym stworzyć radosny dziecięcy pokoik do zabawy i nauki, ale także przytulne i ciepłe miejsce, w którym dobrze się będzie spało mojemu Misiakowi :D Oby mi się udało... 

Wkrótce malowanie! Kolor już wybrałam :)
Uwielbiam te mszy :) Są cudne :)

1 komentarz:

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...