sobota, 4 stycznia 2014

Rewelacyjna książka na ciążowy czas "Ciężarówką przez 9 miesięcy"



              Tak jak w tytule postu: REWELACYJNA KSIĄŻKA. "Ciężarówką przez 9 miesięcy. przewodnik po ciazach i okolicach" Kaz Cookie to podobno światowy bestseller. Bardzo mi pomogła przetrwać pewne 9 miesięcy mojego życia. Dozowałam ją sobie jak czekoladę w czasie odchudzania, chciałam mieć codziennie odrobinę przyjemności z kolejnego kawałeczka, i tak tez było. Z niecierpliwością czekałam na jej zakończenie, ale tego Wam nie zdradzę :)
              Miałam Wam dzisiaj napisać o zupełnie innej książce, bo w końcu moje dziecię ma już kilkanaście miesięcy i tej fachowej literatury trochę już przerobiłam, ale muszę Wam polecić tę książkę jako pozycje obowiązkową każdej mamy i taty którzy spodziewają się potomka. Są inne książki idealne na czas oczekiwania, o jednej już tez pisałam na blogu, ale tą naprawdę warto mieć. Jest opowiadaniem i poradnikiem w jednym. Ja dowiedziałam się z tej książki rzeczy których nigdy nie usłyszałam od żadnej cioci, babci czy koleżanki. Porusza tematy bardzo intymne, wstydliwe, związane z ciążą niedogodności. Pociesza, rozśmiesza i w zabawny sposób pisuje stan rzeczy. Bohaterka książki jest w ciąży razem z nami. Kiedy czytamy ta książkę etapami to bohaterka odczuwa to samo co my w danym tygodniu ciąży. Tydzień po tygodniu, aż do rozwiązania i jeszcze chwilę po, opisuje swoje doznania, niepokoje, przygotowania, wizyty u lekarza, reakcje partnera, sytuacje w jej otoczeniu. Naprawdę można sporo zaczerpnąć, tym bardziej że co chwila mamy tam jakieś porady. ja wiele wyniosłam z tej książki. jest bardzie przystępnie pisana, prosty język, duże literki :) zabawne grafiki. Rozluźniała sytuację kiedy coś mnie niepokoiło. Zabawna i prawdziwa książka o tym jak przetrwać ciążę. polecam!


Wklejam wam również opis z okładki książki, bardzo obszerny opis, ale to tyle ile zobaczyłybyście w księgarni. więcej nie zdradzę :)
Cena 46 zł, idealna na prezent dla osoby zainteresowanej, lub dla samej siebie. Mi kupił ją mąż, i poczytywał w ukryciu kiedy widział jak hihoczę przy kolejnych stronach :) Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...