piątek, 17 stycznia 2014

Shiny Box - BE SHINY - Styczeń 2014



Właśnie dostałam styczniowy Shiny Box :) Oto zawartość pudełka w zdjęciach :) Zakochałam się <3

BE SHINY Styczeń 2014 

Na początek oczywiście torba kurierska :)

Pudełko wierzchnie

Pudełko właściwe :)  Bardzo ładne różowy spód z czarna pokrywką.


Otwarte pudełko wita nas ulotkami i informacją o produktach

Po wyjęciu ulotek - naklejka :)

I wreszcie kosmetyki! Po zerwaniu naklejki i otworzeniu bibułki pokazało się 7 kosmetyków (!) 5 z zestawu plus 2 dla subskrybentek <3 :) :D ;)

BIOLIQ krem nawilżająco matujący do cery mieszanej, 50ml, cena sugerowana 15zł

DELAWELL - oliwka do paznokci, 15ml, cena sugerowana 29zł


EWREE wygładzający peeling do stóp, 75 ml, cena sugerowana 10zł

DERMIKA wygładzająca baza pod makijaż z efektem rozświetlającym, 10ml, cana sugerowana 17zł
PEASE automatyczny eyeliner, Nowość. Cena sugerowana 23zł

I to tyle z zawartości standardowego pudełka, 5 produktów, w tym 4 pełnowymiarowe i jeden z edycji limitowanej. Jak dla mnie bomba!

Do tego jeszcze dwa kosmetyki dla subskrybentek :) Powiem szczerze że dopiero w tym roku zamówiłam subskrypcje i to moje pierwsze pudełko z dodatkowym produktem, a właściwie z produktami, bo są aż dwa! :)



La Rosa - Mineralny podkład w pudrze, kolor 58 -sand


La Rosa - pędzel do podkładu

Oprócz kosmetyków w pudełku znalazłam ulotki, m.in voucher do Syis i ActtiveShop na 5 i 10% rabatu oraz Bon do BingoSpa i bon rabatowy do Kukiczo :) Rewelacja, na pewno któryś wykorzystam :)


Podsumowując standardowe pudełko wygląda tak:



Dodatkowe produkty dla subskrybentek wyglądają tak: 

A całość wygląda tak: 


Jeśli jesteście ciekawi działania tych kosmetyków, to już wkrótce zaczynam testowanie, a Was zapraszam do obserwowania bloga lub śledzenia mnie na Facebooku  ---> O TUTAJ <---


Jeśli nie znacie jeszcze ShinyBoxa to odsyłam na ich stronę http://shinybox.pl/

Zapraszam również do opisów dwóch poprzednich pudełeczek Shinny, listopadowego i grudniowego w których również się zakochałam :)


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...