niedziela, 5 stycznia 2014

Brązowy lakier z drobinkami - Wibo



Zapraszam Was na foto-opowieść o pewnym lakierze do paznokci ze złotymi drobinkami...


Ten lakier to dostępny w drogeriach produkt marki 
Wibo glamour nails, lakier do paznokci z lśniącymi drobinkami, 
o pojemności 9,5 ml.

Idealny na co dzień ale i na karnawał, błyszczący lakier, o pięknym brązowym kolorze. Jeśli chodzi o jego trwałość i jakość to mam już wyrobione zdanie, bo malowałam nim już kilka dobrych razy. Fajna konsystencja, zawsze przed użyciem kilka razy potrząsam buteleczką żeby go wymieszać, ale tutaj nie było to potrzebne. żadnych grudek, ani bąbelków w nim nie było. Malowało się bardzo przyjemnie. Drobinki zawarte w lakierze nie odstają od paznokcia po wyschnięciu, ale dla lepszego efektu i przedłużenia trwałości polecam nałożenie warstwy utwardzacza albo zwykłego bezbarwnego lakieru. Ja tak zrobiła, i efekt każdorazowo jest świetny. A jeśli chodzi o jakość i trwałość lakieru to również duży plus bo miałam go na paznokciach 5 dni i tylko na jednym lekko się zdarł, ale nie odprysnął. Po prostu się starł na krawędzi jednego paznokcia. Także polecam lakiery z tej serii. Są taniutkie i dostępne m.in. w Rossmannie do tego piękne i trwałe :) Czego chcieć więcej :)











Podoba Wam się kolor? Wiem że jest dość osobliwy, ale co tam, jak to mówią: do odważnych świat należy :)
Używacie lakierów Wibo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...