poniedziałek, 9 czerwca 2014

Moje lakierowe zbiory ;) Czerwienie i róże.





Dziś z okazji poniedziałku czas na post o lakierach do paznokci ;) Ale nie będzie to notka o jednym lakierze tylko o kilkunastu sztukach które mam w swojej lakierowej kolekcji. Na zdjęciu powyżej widzicie wszystko to co mam na chwilę obecną, pierwszy rządek odżywek, niebieskich, szarych i białych lakierów. Poniżej są lakiery z jakimś efektem, brązy, beże i generalnie nudziaki. Ostatnia półka (swoją drogą moja ulubiona) to czerwienie i róże. Dzisiaj przedstawię Wam tylko tą ostatnią właśnie półkę.

Zacznę od czerwieni ;)





1. Astor Perfect Stay - bardzo go lubię, świetnie kryje i długo się trzyma. ok. 24zł.

2. Lovely, Crystal Strenght- również mocny pigment, wystarczy jedna warstwa. ok 7zł.

3. Miss Selene - Mini lakier, w ładnym brzoskwiniowym kolorku.  ok. 4zł

4. Lovely, Cracking Secjal effekt - lakier z efektem pękania - ok. 7zł

5. Nails Inc London - świetny kolor ale trzeba malować 3 razy dla efektu krycia ok 60zł.

6. Wibo, Express Growth, lakier z drobinkami brokatu. ok. 5zł

7. Avon, Speeddry+ - naprawdę szybkoschnący lakier - cena ok 25zł


7 czerwieni, a w zasadzie to 5 czerwieni i 2 pomarańcze ;)




I czas na różowe kolorki:

1. Avon, Nailwear pro - duży lakier z pięknymi drobinkami - cena ok. 25zł

2. Virtual by Joko - dobrze kryje, ale słabo się trzyma max dwa dni. -cena ok 8zł.

3. Rimmel Salon Pro -  świetny! cena ok 20zł

4. Maybelline ColoRama - również świetny, ale ten coś mi się chyba zważył... cena ok. 12 zł.

5. Astor Quick'n Go! - Szybkoschnący, wystarczy jedna warstwa - cena ok. 12zł

6. La Rosa - cudny, jeden z moich ulubionych. cena ok. 17zł


 Pięć róży i jeden fiolet.




W sumie 13 lakierów, w tym 5 czerwieni, 2 pomarańcze, 5 róży i 1 fiolet.
Nie znajdziecie u mnie super drogich lakierów, w zasadzie to mogę powiedzieć że mam same "zwyklaki", jednak trochę ich mam bo jakieś 40 sztuk wszystkiego, i jakby tak policzyć ile na nie wydałam (chyba wyjdzie ponad 200zł za same czerwienie i róże) to wciąż wolałabym mieć tyle zwyklaków niż dwa lakiery super markowe... Swoją drogą to wcale nie jest dużo, bo czasem się patrze i stwierdzam że nie mam co wybrać ;) Dokładnie tak jak z moją wypełniona po brzegi szafą... ;)

W innych/kolejnych lakierowych postach czeka Was kontynuacja omawiania moich zbiorów, także jeśli jesteście ciekawe co tam jeszcze ciekawego mam to zapraszam do śledzenia bloga poprzez obserwowanie go tutaj lub na FB.

A jak wyglądają Wasze lakierowe zbiory?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...