poniedziałek, 8 września 2014

Paznokciowe gwiazdki na pochmurnym niebie




Jakiś czas temu pokazywałam Wam ciemnoszary lakier do paznokci Sephora, poczytacie o nim o tutaj ---> klik! Ten ciemny kolor skojarzył mi się od razu z nocą, a skoro noc to i gwiazdy oczywiście. I tak szybko wymyśliłam żeby przenieść taki obraz na pazurki. Gwiazdki miałam w swoich zbiorach, ale zazwyczaj gdy ich używałam to nakładałam je na jakiś jaśniejszy kolor i efekt nie był tak spektakularny jak tutaj. Dopiero połączenie z tym ciemnym lakierem Sephory dało efekt taki jak być powinien od razu. Kolor idealny dla białych gwiazdek. Z resztą sami zobaczcie ;)








Pomalowałam paznokcie dwoma warstwami ciemnego lakieru, na kilka nakleiłam gwiazdki i na koniec wszystkie paznokcie pociągnęłam bezbarwnym i już ;) Efekt bardzo mi się podoba i resztę gwiazdek które mi zostały zużyję dokładnie w takim samym zestawieniu. Trwałość lakieru z Sephory jest rewelacyjna, jak na lakier na 6 zł trzyma nawet 5 dni, tym bardziej z utrwalaczem, także gwiazdki cieszyły moje oko długo ;)
Delikatny deseń, na dość mocnym lakierze - myslę że pasują do siebie <3




I jak Wam się podoba? ;)


9 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyszło to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten kolorek. Z gwiazdkami wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się właśnie ten ciemny kolor nie podoba. Ale naklejki lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei za naklejkami tak średnio przepadam ;) Ale te są całkiem ok ;)

      Usuń
  4. super:)gwiazdeczki na poprawe humoru:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne gwiazdki. Dodają uroku paznokciom.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję że jesteś na www.kosmetoblogi.blogspot.com, zapraszam teraz do grupy na fb KosmetoBlogi na której sama możesz dodawać swoje posty i konkursy. https://www.facebook.com/groups/707980639250291/ POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...