środa, 3 września 2014

Dwie kredki Avon glimmerstick diamonds




Mało na moim blogu kosmetyków do makijażu, wciąż tylko pielęgnacja i pielęgnacja. Pokażę Wam zatem czym się maluję, co lubię a co nie. Dziś na tapetę biorę dwie kredki do oczu z Avonu, a mianowicie Avon glimmerstick diamonds w kolorze ciemnego brązku i granatu. Nie są to takie zwykłe kredki, bo mają w sobie połyskujące drobinki. Delikatne, bardzo subtelne drobinki które podkreślają oko.




Kredki są automatyczne, w wykręcanym opakowaniu. Bardzo lubię taki rodzaj bo nie trzeba używać temperówki. Jednym ruchem mamy nowy kawałek rysika do wymazania ;) Dokładnie tak jak w szmince ;) Ogromna wygoda i brak konieczności używania dodatkowych sprzętów.





A jeśli chodzi o sama kreskę? Jest bardzo dobra! Nie należy do miękkich o tłustych i dlatego jest to kredka która nie znika z powiek i nie odbija się na powiekach. Tam gdzie ją namalujemy tam jest do końca dnia. Również łatwo się ją rozciera jeśli wolimy taki makijaż. Ja używam tych kredek codziennie, do zwykłego mejkapu i na wielkie wyjścia również, tylko wtedy nieco mocniej i więcej ;)
Kolor dobieram w zależności od humoru, ubrania i generalnie jak mi się zachce tak maluję, także mam codziennie nieco inne oko ;) A to chyba dobrze, bo nie jestem z tych które od lat wyglądają tak samo ;) Kredka do oka to podstawa, nawet jeśli nie chcemy cudować z makijażem i np. powiększać oka to kredka stanowi po prostu ładne uzupełnienie tuszu do rzęs, nałożona przy linii włosków sprawia że z tuszowaniem mamy mniej pracy J A do tego ładnie wydłuża rzęsy i generalnie podkreśla oko ;)





A Ty? Używasz kredki do oczu? ;)

11 komentarzy:

  1. Też je mam i to nawet te same kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te kredki :) Miałam nie tak dawno grafitową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam kiedyś biorąc od mamy , i tez byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie właśnie jakąś kupić, ta ciemniejsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wyglada na oku. Lepiej niż zwykła czasrna kredka ;)

      Usuń
  5. Super kredki i godne polecenia , osobiście od lat używam te kredki i bez drobinek również - opcja wykręcana , super się nimi maluje - trafny wybór - w skali od 1do 10 osobiście daję 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pięknie i bosko połyskują. Kobiety są jak sroczki, ciągnie nas do błyskotek... nawet w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...