piątek, 21 marca 2014

Intensywny szampon i intensywna odżywka - Ziaja




             Dziś post podwójny, bo za jednym zamachem o dwóch kosmetykach... Ale spokojnie, to dwa związane ze sobą kosmetyki. Oba bowiem są z Ziaji, oba są do włosów, oba mają na celu poprawę ich kondycji oraz oba mają działać intensywnie. I tak, przedstawiam wam dziś szampon intensywna odbudowa do włosów zniszczonych Ziaja oraz jego mniejszą siostrę, odżywkę intensywne nawilżenie do włosów suchych również z Ziaji. 


               Zacznę od tego że sama ich nie kupiłam, tzn kupiłam ale jakby sama ich nie wybrałam bo dostałam je w paczce od JM Spa&Wellness i naturalna.eu, a tam wygląda to tak że płaci się za paczkę kosmetyków, i dostaje się co przygotują. Czyli generalnie kupuje się w ciemno ;) Ja dostałam m.in takie dwa kosmetyki. Jakiś czas czekały na półce na swoją kolej, aż w końcu przyszedł ten czas i zaczęłam je testować i tak już szamponu mam pół butelki a odzywkę kończę... Ale przejdźmy do samych produktów:


 



Opakowanie.

Oba produkty są w takich samych butelkach, tylko różnej wielkości. Konkretne butle, okrąglutkie, poręczne, z zamknięciem typu klik, które lubię. Pojemność butelek to 200 i 400 ml, więc sporo kosmetyku mamy w środku ;) Ale, żeby nie było tak pięknie jest mały minus... Jedna butla, a  mianowicie ta większa już przy pierwszym otwieraniu pękła... tzn nie butla tylko jej zamknięcie... Na szczęście nie jest to jakaś ogromna szkoda, bo otwieranie dalej działa, tylko muszę uważać żeby nie urwać go całkowicie... Poza tym drobnym uszczerbkiem na niej to z opakowaniami wszystko jest jak najbardziej ok. Proste formy, poręczne i duże ;) Etykietki również czytelne.




I przy etykietkach zostańmy na chwileczkę, bo przecież to właśnie z nich dowiadujemy się z czym mamy do czynienia. I tak: 

Odżywka intensywne nawilżenie do włosów suchych ma w sobie kiełki pszenicy, aloes, witaminy A,E oraz prowitaminę B5. Produkt ma na celu pozostawić włosy elastyczne, gładkie i lśniące. Stosujemy oczywiście na mokre włosy. Bardzo istotny jest fakt że jest to odzywka którą możemy stosować bez spłukiwania - co jest ciekawe bo ostatnimi czasy bez spłukiwania mamy tylko wcierki i spraye, a tu proszę ;) jak miło. Można również spłukać po 3 minutach jeśli nie chcemy mieć włosów obciążonych, aczkolwiek ja jej nie spłukiwałam i żadnego obciążenia nie zauważyłam ;) 

Szampon intensywna odbudowa do włosów zniszczonych ma w sobie ceramidy, kondycjonery i prowitaminę B5. Wspomaga regenerację włosów, wzmacnia ich osłabione włókna, zapewnia elastyczność i naturalny blask. 




Moja opinia.

Jedno słowo: rewelacja! Ziaja jest dobrą i nie drogą marką, i kolejny raz mnie o tym przekonała. Ja od zawsze szukam w Ziaji tańszych zamienników drogich kosmetyków i często znajduję coś dla siebie, a do ich kremu oliwkowego do twarzy wracam od lat, i wole go o 100 razy bardziej niż Nivea czy Dove. Ale nie o tym dzisiaj. Szampon przyjemny w stosowaniu, ładnie delikatnie pachnący. Dobrze się pieni, nie przesusza włosów... a w sumie to nie wiem, bo zawsze po nim stosowałam odżywkę i było naprawdę świetnie. A sama odżywka tez bomba! Ja uwielbiam takie bez spłukiwania i wielce ubolewam że tak mało ich jest na drogeryjnych półkach. Na moich włosach spisała się super. A włosów mam sporo, i długie i kręcone więc trudno je zadowolić ;) Ale po tym produkcie są miękkie, lśniące i dobrze się rozczesują. Ja wymagam od kosmetyków do włosów tego żeby miały więcej zalet niż wad, a te wad nie mają wcale, bo włosy ani nie są suche, ani się nie elektryzują, ani łupieżu po nich nie dostałam, Nic, absolutnie nic złego się nie działo, a wręcz przeciwnie, zauważalna miękkość, blask, rewelacja ;) A ich cena to ok 5 zł za odzywkę i 7 za szampon ;) 




Znacie te produkty z Ziaji? Macie swoje ulubione kosmetyki tej marki?


Dziękuję Wam Kochani, że mnie czytacie. Zapraszam do zaobserwowania bloga i na FB. Wtedy nic wam nie umknie ;) Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...