czwartek, 13 marca 2014

Drugie życie pudełka na buty - DIY - zrób to sam :)




Jak ze starego pudełka po butach wyczarować pudełko na drobiazgi czy zabawki naszego dziecka?
Odpowiedź brzmi: Bardzo łatwo!


Potrzebujemy:


  • Pudełko po butach z przykrywką (w moim przypadku było to dość duże pudełko po butach zimowych)

  • Materiał, nie za duży kawałek materiału ( u mnie był to fragment zasłony zrobionej z pościeli, którą poznaliście już w poprzednim poście o chorągiewkach TUTAJ)

  • Klej do klejenia na gorąco w pistolecie, ale jeśli go nie mamy wystarczy inny mocny klej lub ewentualnie zszywacz na duże zszywki. Klejem w pistolecie poszło bardzo szybko)

  • Mazaki do pisania po tkaninach (ja mam z Ikei)









I do dzieła!

Nie będę się rozpisywać tutaj którą cześć pudełka najpierw trzeba coś tam... Po prostu swoje pudełko (póki co bez pokrywki) po kolei, po jednej ściance, smarujecie klejem i przykładacie materiał dociskając ręką, a jeśli używacie kleju na gorąco to dociskajcie szmatką żeby się nie poparzyć. Materiał na pudełku układamy tak, jak byśmy chcieli pudełko zapakować papierem pakowym na paczkę czy prezent. Chodzi mi o to że na dwóch przeciwległych bokach materiał układamy na gładko, a na dwóch pozostałych robimy zakładki z nadmiaru materiału.  Doklejamy materiał, nadmiar obcinamy. W środku nie musi być ładnie ;) przynajmniej u mnie, bo materiału mi nie wystarczyło więc jest tak jak widać ;)



Widać jeszcze że ja z kleju robiłam zygzaki. Technika klenia jest dowolna. Ważne żeby się trzymało ;)

I tak pudełko "główne" mamy obklejone. Czas na pokrywkę. Mi materiału brakło, ale jeszcze na zakrycie napisu z marka butów wystarczyło. I tak "urwałam" pasek materiału (urwałam celowo, żeby był tak "artystycznie" poszarpany) i naklejamy na pudełko, u mnie był to środek, żeby zakryć napis, a że jedna warstwa go nie zakryła, bo nadal "przebijał" to nakleiłam kolejny "wyszarpany" pasek materiału i efekt jest nawet lepszy, bo bardziej kolorowy ;) I jako wykończenie całości, pokrywkę podpisałam imieniem jego właściciela, i tak oto jest, pudełko po butach które dostało nowe życie i od teraz będą w nim mieszkały drobiazgi pewnego młodego człowieka.





Nie wiem jak to jest u was, ale mi zawsze szkoda wyrzucać pudełka po butach, bo  "może się przyda..."

No i przydało się! ;) Pozdrawiam i życzę kreatywnego dnia! ;)




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co by się nie działo, to pudełka na buty zawsze znajdują swoje zastosowanie w domu. Pamiętam jak zamawialiśmy buty męskie https://butymodne.pl/meskie-c532.html i pudełka były troszkę większe niż normalnie. Przydały się na schowki praktycznie dla wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...