sobota, 8 listopada 2014

NACIŚNIJ MNIE, okropnie kreatywna książka dla wszystkich!




Dziś coś innego, nie jest to książka o samochodach, zwierzętach czy liczbach. Jest to książka inna niż wszystkie, zachęcająca do zabawy, zaskakująca na każdej stronie. Książka niesamowicie kreatywna, idealna już dla maluszków. A do tego dwujęzyczna. Powiedziałabym, że jest to niezwykła książka o zwykłej kropce...  Zobaczcie sami.






Hervé Tullet - Naciśnij mnie
wydanie polsko-francuskie (dwujęzyczne)
Wydawca: Babaryba
www.babaryba.pl
oprawa: twarda
liczba stron: 56

Książka wyjątkowa, nie jest to bajka, ani rymowanka, nie jest to też książka obrazkowa. Jest to książka zabawka, bo razem z przekładaniem kartek, bawimy się, śmiejemy i zachwycamy. Książka mówi do nas, uczy i chwali. Świetnie będą się nią bawiły maluchy, które szybciutko zrozumieją że bawią się z kropką, ale także starszaki które same przeczytają polecenia. Mamy tą książkę jakiś czas i zawsze jesteśmy zaskoczeni tym co jest na kolejnej stronie. Rewelacyjny pomysł, świetne wydanie. Prosta grafika i dosłownie kilka kolorów użytych w książce powinny uczynić ja nudną, jednak jest zupełnie inaczej! Książka jest szalona! Okropnie kreatywna! Zachęci do zabawy największego ponuraka, zachwyci go i rozśmieszy do łez. 




Kupiłam ją swojemu dziecku na drugie urodziny, ale spokojnie mogłam kupić ją wcześniej. Polecam tą książkę. Moim zdaniem jest to pozycja obowiązkowa w każdej dziecięcej biblioteczce.





4 komentarze:

  1. Nie znam,ale wydaje się być rewelacyjna:) Mój prawie trzylatek woli książki o traktorach i maszynach rolniczych:D ewentualnie bajki wchodzą w grę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka jest inna, wyjątkowa i na pewno baaardzo wciągająca ;) I myślę że każdy maluch lubi kolory, guziczki i niespodzianki, bo tej książce zaskakujących niespodzianek jest wiele.

      Usuń
  2. Oho...Empik znów na mnie zarobi ;)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...