czwartek, 6 listopada 2014

KTO PROWADZI? Leo Timmers. Książkowa zgadywanka dla najmłodszych miłośników motoryzacji


 

Postanowiłam rozpocząć cykl postów o książkach dla dzieci, ponieważ mam w swoich zbiorach kilka perełek wartych pokazania i pomyślałam że taki przedświąteczny czas będzie idealnym momentem na tego typu wpisy, bo może wpadnie Wam w oko któraś z książek i obdarujecie nią zaprzyjaźnione maluchy na szóstego grudnia, święta lub po prostu bez okazji. Bo przecież nie ma lepszego prezentu niż dobra książka ;)

Przedstawiam Wam dzisiaj książkę którą w naszym domu przeglądamy bardzo często, jest to bowiem książka z samochodami i zwierzakami, czyli z tym co mój maluch lubi najbardziej. Zobaczcie jaka jest świetna, uchylę wam oczywiście tylko rąbka z jej treści, ale mam nadzieję że i Wam spodoba się i pokochacie ja tak jak kochamy ją my ;)

Książka pt. Kto Prowadzi? W polsko-angielskim wydaniu. Autorem jest Leo Timmers.











Autor: Leo Timmers
Tytuł: KTO PROWADZI?
Who's driving?
wydanie polsko-angielskie
Wydawca: Babaryba
Oprawa twarda, 32 strony


Pozycja dla najmłodszych. Mój dwulatek ma ogromny ubaw zgadując kto prowadzi dane auto. Książka ma tylko jeden motyw przewodni, zadaje bowiem pytanie takie jak w tytule książki, czyli kto prowadzi? Najmłodsze maluchy szybko zrozumieją o co chodzi i już po kilku stronach wezmą aktywny udział w zabawie. Rozpoznawanie postaci i modeli samochodów to ogromna frajda.

Książka rozwija wyobraźnie, uczy zestawiania ze sobą faktów, ćwiczy spostrzegawczość. Idealna dla maluszków które potrafią już rozróżnić zwierzaki, ale także dla przedszkolaków które uwielbiają zgadywanki. Świetna zabawa dla dzieci i dorosłych. My wracamy do niej bardzo często. Świetna zabawa w zgadywanie. A w przyszłości nauka angielskiego, bo przecież to wydanie dwujęzyczne ;)

Do tego świetna grafika, kolorowa i przyjemna dla oka. Grubsze kartki, twarda oprawa. Wszystko zdecydowanie na plus. Polecam. Mój dwulatek jest w tej książce zakochany po uszy ;)




P.S. Obecnie nawww.babaryba.pl widziałam peeeełno promocji na ta i inne cudne książki <3



4 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczna książeczka. Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już u Czym zająć Malucha, świetna książka, też sobie kupiłam na późniejsze lata.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...