poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wielkanoc u nas - kilka zdjęć bez komentarza

Ręcznie robione dekoracje.




Nawet jabłko poczuło święta ;)







U nas całą wiosnę króluje rzeżucha, także nie mogło zabraknąć jej w święta.



Czekoladki czekają aż powstaną z nich słodkie paczuszki dla najbliższych ;)


Filcowy kwiatek jako dekoracja wazonu z gałązkowym stroikiem.

Falowane wierzbowe gałązki w tym roku już zakwitły, więc miałam zielony stroik ;) 


Serwetki gotowe do udekorowania świątecznego stołu.


Malutki koszyczek mojego syna.

Mazurek orzechowy, robiłam go pierwszy raz w życiu ale wyszedł nawet dobry. Udekorowałam tak żeby można było przekrić na trzy kawałki, bo na tyle dzieliłam blachę. Miały to być bazie... ale wyszły - jak to stwierdził mój mąż: drzewa baziowe...

Pamiętacie go? To jest królik którego dostało na zajączka moje dziecko ;) Kupiłam go w Shekoku  (klik TUTAJ i TUTAJ). Gdy nabyłam tego przystojniaka zastanawiałam się nad partnerką dla niego i chyba mąż czyta mi w myślach bo tydzień później wrócił z festiwalu z króliczką idealna dla niego ;)

Króliczka również ręcznie robiona, piękna, z podobnym noskiem, ale chyba są z innego gatunku, bo ona ma dłuższe uszy, a podobno króliki i zające różnią się długością uszu...  Coś w tym jest ale moje zwierzaki już bardzo zaprzyjaźniły się z moim maluchem i ze sobą nawzajem ;)










A jak Wasze święta? Udane? Też się przejedliście tak jak ja? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...