poniedziałek, 26 maja 2014

Delikatny róż z efektem lakieru żelowego Lovely




Skoro mamy poniedziałek to czas na post o lakierze do paznokci z okazji lakierowego poniedziałku ;)

Dziś bardziej delikatnie, lekko i z umiarem. Bardzo przyjemny dla oka lakier idealny na każdą okazję, i w sam raz na mój aktualny humor. Spokojny, stonowany, delikatny. Nie mam chwilowo potrzeby na mocne czerwienie czy połyskliwe róże. Jestem ostatnio zmęczona pracą i upałem i mam ochotę na coś lekkiego. Zajrzałam do szufladki z lakierami i wybrałam ten, fajny i idealnie pasujący mi akurat kolorek i format.

Jest to lakier Lovely Glos like gel, w beżowo różowym jasnym odcieniu, imitujący efekt lakieru żelowego.
Sami zobaczcie jakie cudo ;)






Spora buteleczka, 8 ml, bardzo wydajny lakier, bo malowałam nim już któryś raz a ubytku nie widać ;)
Wygodny pędzelek z lekko zaokrągloną końcówką - mój ulubiony bo ładnie dociera w kąciki paznokcia bez niepotrzebnego mazania skórek.

Kolor to tak jak już pisałam wcześniej, taki beżowy róż, trochę pudrowy. Z połyskliwymi drobinkami oczywiście ;) Bo tak zupełnie nudno nie mogło być ;) Drobinki dają efekt imitujący lakier żelowy. Pięknie połyskuje na paznokciach a przy tym jest idealnie gładki. Z trwałością również jest bardzo dobrze, bo utrzymuje się na łapkach kilka dobrych dni, co bardzo cieszy i daje mi poczucie spokoju o brak niespodzianek w postaci odprysków czy innych takich zdarzeń  ;) Nałożyłam dwie warstwy a mimo to dość szybko wysechł, co również wpływa na korzyść.

Lakier oceniam na bardzo duży plus. Za aktualne dopasowanie się kolorem do mojego nastroju, za piękny kolor, za łatwość użycia, za trwałość i za ten efekt lakieru żelowego.







Wygląda na to że bardzo mi było trzeba uspokoić trochę moje pazurki, i zamienić czerwienie i malinowe róże na coś delikatnego, spokojnego i prawie nie widocznego. Dobrze czuję się w tym lakierze, spełnił rolę uspokajacza i wyciskacza w terapii kolorem jaką sobie dzięki niemu zafundowałam ;) 
Marka Lovely ma przystępne cenowo ale dobre lakiery. Ja ten akurat dostałam, ale nawet gdyby nie to zapewne sama bym go sobie kupiła bo jest to bardzo interesujący egzemplarz. Polecam go ze względu na ten efekt lakieru żelowego, albo na kolor w zależności od nastroju ;)




O jak? Podoba wam się taki spokój na paznokciach? ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...