piątek, 9 maja 2014

Lakier który matuje z Wibo... hit czy kit?





Kolejny post z serii paznokciowej, tym razem o ciekawostce kosmetycznej, a mianowicie lakierze który matuje paznokcie... Do tej pory słyszałam o kosmetykach matujących do twarzy które stosuje namiętnie ponieważ nadmiernie się błyszczę...  ale gdzieś w sieci zobaczyłam efekt matowych paznokci i zakochałam się! Poszukałam i mam. Tania opcja, bo lakier który matuje kosztował kilka złotych, kupiony w Rossmannie. A efekt? Za chwilę sami zobaczycie.

<Lakierem o którym mowa chwaliłam się na Facebooku, Ci którzy mnie śledzą również tam zapewne widzieli tam zdjęcie z moich Rossmannowych zakupów ;) >

Na malinowy lakier Astor którym malowałam paznokcie kilka dni temu nałożyłam mój nowy nabytek czyli lakier "Wibo MATTE top coat Celebrity Nails" jedną warstwą. Czyli dwie warstwy malinowego Astora i jedna Wibo. Astor który swoją drogą świetnie się trzyma na paznokciach i pisałam wam o nim TUTAJ <---klik! i na to nałożona jedna warstwa lakieru matującego ;)





Zaczęłam nakładać lakier na co drugi paznokieć żeby na zdjęciu było widać efekt, no i faktycznie widać go, mimo iż trudno było zrobić ostre zdjęcia to teraz widzę że coś jednak wyszło :)





Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania, jest bardzo fajny. Piękne matowe wykończenie lakieru, co do trwałości to myślę że nie jest źle, bo mam go już na paznokciach drugi dzień i bardzo dobrze się trzyma. Także polecam, nie trzeba nam drogich kolorowych lakierów matowych ani lakierów matujących z wyższej półki. Wystarczy taki zwykły tani lakier z Wibo, i możemy odmienić każdy zwykły błyszczący lakier raz dwa na piękny matowy, który to zwykły lakier pod wpływem lakieru matującego lekko zmienił odcień na jaśniejszy.








Znacie "efekt matujący"? Podoba wam się?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...