środa, 9 lipca 2014

Ambasadorka Le Petit Marsellais!!!


 

Huraaa! Stało się! Moja miłość do kosmetyków i przygoda z blogowaniem o nich została doceniona i w pewien sposób nagrodzona, bo dziś stało się namacalnym faktem, że zostałam ambasadorką pewnej kosmetycznej marki która ma w swojej ofercie cudowne, naturalne i baaardzo pachnące kosmetyki do pielęgnacji! Marka o której mowa to Le Petit Marsellais i przyszła do Polski prosto ze słonecznej Prowansji.




Namacalnym faktem stało się ponieważ dziś kurier przywiózł mi ślicznie zapakowaną paczkę pełną pachnących cudowności, e-maile o tym otrzymywałam już wcześniej, jednak uwierzyć nie mogłam dopóki nie zobaczyłam i nie powąchałam tych kosmetyków na które swoją droga od dawna miałam chrapkę w drogerii. Zastanawiałam się nad ich kupnem bo reklamę mają przepiękną, pełne lawendy pola i kwiaty soczystych pomarańczy... Mmmm ;) Takie "moje" klimaty ;)




Paczka jest pełna próbeczek, które rozdam koleżankom i babeczkom w mojej rodzinie żeby tak jak ja mogły testować te cudeńka, do tego są dla mnie dwa pełnowymiarowe produkty, książeczka o nich oraz list do mnie, jako do ambasadorki LPM ;) <3 Kosmetyki pełnowymiarowe jak i próbki są te same, kremowy, nawilżający żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczko do ciała, do bardzo suchej skóry z masłem shea, słodkim migdałem i olejkiem arganowym.




Oj! Ależ ja się cieszę!
Pozostańcie ze mną na blogu, zaobserwujcie lub polubcie na FB bo będę testować te cudeńka i napiszę wam o tym! I nie tylko o tym, bo przecież opisuję tutaj różne inne cudowne kosmetyki jakie miałam przyjemność używać ;)  Do zobaczenia wkrótce!


A tak w ogóle to znacie tą markę? 



2 komentarze:

  1. markę znam pachnie cudnie,ale pudełka to ja Ci najbardziej zazdroszczę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na prawdę pięknie zapakowali kosmetyki. Zazwyczaj firmy wrzycają w bombelkową kopertę lub kartonik i już, a tutaj takie cudeńko :)

      Usuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...