wtorek, 10 grudnia 2013

AA ultra nawilżenie - słoik pełen magii


Dziś przedstawiam Wam mój ukochany krem do twarzy AA Technologia wieku Ultra Nawilżenie.
Informacje z etykietki:
Krem intensywnie nawilżający 24 H,  z filtrami UVA i UVB
pojemność 50 ml
Do twarzy , intensywnie nawilża , chroni.
AA Technologia Wieku Ultra Nawilżanie to innowacyjna linia kosmetyków, w której wykorzystano odkrycie Laboratorium Inżynierii Cząstek® oraz dobroczynne działanie składników odpowiadających na potrzeby osób pragnących zapewnić swej cerze optymalny poziom nawilżenia.
AA Krem intensywnie nawilżający 24H to jeden z nowszych produktów serii Ultra Nawilżenie. Główne działanie kremu to intensywne nawilżenie na długi czas. Kwas hialuronowy, dzięki doskonałym zdolnościom wiązania wody, utrzymuje optymalne nawilżenie skóry przez długi czas, wygładzając ją i zmniejszając uczucie napięcia. Ekstrakt z alg Durvillea antartica chroni skórę przed utratą wody i działaniem czynników środowiskowych, przywracając jej właściwą hydrorównowagę. Krem także zapewnia przyjemny komfort. D-pantenol, współdziałając z alantoiną, doskonale pielęgnuje skórę, nadaje jej miękkość i łagodzi zaczerwienienia.
Krem ponadto wzmacnia funkcje ochronne skóry. Wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę, która zapewnia spoistość komórkową, zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości.
Kosmetyki marki AA są testowane dermatologicznie i alergologicznie z udziałem osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii, co stanowi o ich wyjątkowym bezpieczeństwie.


Stosowanie:
Nanieść na oczyszczoną skórę twarzy (omijając okolice oczu), szyi i dekoltu. Stosuj tak często jak twoja skóra tego potrzebuje.
Moim zdaniem krem jest rewelacyjny! Zwłaszcza jak na krem drogeryjny, i w takiej cenie. A kosztował jak się nie mylę 17zł, a w każdym razie niecałe 20zł.
Ja stosuje go dlatego że kosmetyczka "kazała mi" koniecznie kupić sobie dobry krem nawilżający, mocno nawilżający, do mojej wrażliwej, naczynkowej, skłonnej do przebarwień, raz suchej raz tłustej cery. (Moja buzia po ciąży i porodzie nie może dojść do siebie, a wszystkiemu winne są hormony). Idąc z gabinetu kosmetycznego wstąpiłam do Rossmanna, stanęłam przy półce z kremami i stałam i stałam i stałam... i wybrałam ten. Pomyślałam sobie AA - antyalergiczny, więc będzie dobry, ultra nawilżający też, do tego niedrogi :) no to go wzięłam :) Teraz codziennie rano i wieczorem używam go na oczyszczoną twarz. Krem nie ma podziału na dzień czy noc, jest dobry zawsze i wszędzie, tak jak mówi opakowanie: używaj kiedy potrzebujesz.
Rano nakładam krem, a na niego bazę pod podkład i resztę warstw makijażu i nic absolutnie nic się nie dzieje. Buzia jest miękka, nawilżona i po prostu ukojona. Na noc zmywam wszystko i nakładam tylko ten krem i razem z nim idę spać :)
Jest cudowny, dopiero dzięki niemu zobaczyłam że buzia wcale nie musi piec i się czerwienic po aplikacji kremu do twarzy. Jedyny minus tego kremu jest taki że ma dość tłusta konsystencje, osobiście wole lżejsze kremy, ale co tam, jeśli pomaga, łagodzi i nawilża to niech sobie będzie jaki chce! I tak go uwielbiam :)
I powiem wam jeszcze że to już jest mój drugi słoiczek tego kremu :D słoiczek pełny magii :)
A Wy macie taki swój najukochańszy krem?

Jeśli spodobał Wam się ten post lub cały blog i chcecie być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania bloga oraz do polubienia na Facebooku  o tutaj  <--- klik :) . Dopiero zbieram grono czytelników i zależy mi na każdym jednym odbiorcy mojej pisaniny :) Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Ja też go używałam, ale przeszłam ostatniego czasu na vichy ! pozdrawiamy;D
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie jestem mocno związana z tym kremikiem i póki co go nie zamienię na żaden inny, nawet na vichy :D

      Usuń

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...