wtorek, 10 grudnia 2013

Garść ludowych inspiracji


Błądząc po internecie w poszukiwaniu inspiracji na świąteczne prezenty dla najbliższych natrafiłam na coś co mnie urzekło, i chciałabym się z Wami tym podzielić. Mnie urzekło dlatego że uwielbiam takie klimaty, a mam nadzieję że spodobają się i Wam bo są przepiękne, praktyczne i do tego ludowe! A w zasadzie tylko z motywem ludowym, ale to też się liczy. Akcesoria do domu, głównie do kuchni ale nie tylko. Zapraszam :)
 




 





Matko, jakie to wszystko jest piękne!

Mam ogromną nadzieję, że cokolwiek Wam się podobało. Ja to uwielbiam, po pierwsze uwielbiam naczynia kuchenne, po drugie uwielbiam piękne naczynia kuchenne a po trzecie uwielbiam piękne i ludowe naczynia kuchenne i przedmioty codziennego użytku :)

Jeśli spodobał Wam się ten post lub cały blog i chcecie być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania bloga oraz do polubienia na Facebooku  o tutaj  <--- klik :) . Dopiero zbieram grono czytelników i zależy mi na każdym jednym odbiorcy mojej pisaniny :) Miłego dnia!


Podobają Wam się powyższe inspiracje???


* Kilka źródeł z których korzystałam:
  • ludowomi.pl
  • folkowania.pl
  • urzadzamy.pl
  • sklepludowy.pl
  • naludowo.pl
  • folkstar.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...